Zmień rozmiar tekstu   Drukuj

• Bannery
Game Over

Przedstaw się i Ty!

Dział poświęcony naszemu forum.

Re: Przedstaw się i Ty!

Postprzez Inalion » 28 sty 2010, o 23:07

Hajimemashite, jestem In-chan... xD Normalnie też jestem waszym adminem, ale weźcie mnie nie traktujcie jak kogoś supernego przez to D: XDD In-chan ma na imię Iza i no zaskoczę Was, że interesuję się mangą i anime! XD Umarłam. Następny XDDDDD
Inalion
Administrator Troll
Administrator Troll

Dołączył (a): 10 sty 2010, o 20:10
Pochwały: 46

Postprzez Crumble » 29 sty 2010, o 02:14

Ossu! Crumble stawia się na wezwanie! Mam na imię Sylwia (tu niektórych pewnie zaskoczyłam, tak jestem dziewczyną), na karku mam już prawie dwie dekady, no i mam dość szerokie spektrum zainteresowań: standardowo M&A (no bo co innego bym robiła na tym forum?), mniej standardowo patomorfologia i endokrynologia (jestem szczęśliwą studentką medycyny) i militaria (zwłaszcza sił lądowych z okresu II wojny światowej)... who's next?
.:: Kunst ist Waffen ::.
Crumble
Ekipa
Ekipa

Dołączył (a): 26 sty 2010, o 17:51

Postprzez Hakashi » 29 sty 2010, o 21:03

Hakashi-chan vel Haka-baka, to tak naprawdę Klaudia oO ! Prywatnie 'illustrator-wannabe', dziecko kartki i ołówka oraz internetowy no-life. Nie spędzam pół życia na oglądaniu anime i czytaniu mang, chociaż nie pogardzę dobrymi tytułami - szczególnie jeśli oprócz dobrej fabuły wybijają się pod względem artystycznym (np. kreska, ciekawe rozwiązania kadrowania, symbolika, kolor itd.) Wpadłam pomóc w rozkręceniu forum, chętnie pomogę przy reklamie ;3. Zainteresowanych zapraszam na hakashi-arakawa@dA ♥.
Hakashi
Kouhai
Kouhai

Dołączył (a): 29 sty 2010, o 20:21
Pochwały: 1

Postprzez Kyu » 29 sty 2010, o 22:15

Witam, jam jest Kyu(jak widać na załączonym nicku), w rl Patrycja (ale nie lubię tego imienia ;_;) no i oczywiście interesi mnie manga i anime D: No i czasem pogrywam w jakieś mmorpg. Nie jestem artystą, przepraszam ;A;
Obrazek
Kyu
Hanshi
Hanshi